Sunday, March 2, 2014

Tro, håp og kjærlighet!

Størst av alt er kjærligheten!
Forlovelse er inngått - og vi kan gratulere!
En liten ♥-hilsen fra oss.


Vi gleder oss!


Melkehjerter - søte og gode og passer som en liten hilsen
til de nyforlovede. Men sjokoladen måtte "pakkes inn".


Og det på min måte.



Jeg lette rundt på nettet for å finne en mal, og fant flere.
Disse var tidkrevende og litt mer enn det jeg hadde tenkt, 
så jeg lagde min egen lette variant.


Fant det papiret jeg ville bruke og en linjal.


Siden Bazzill-kartongen ikke er lenger enn 12" (30.5 cm) fikk det holde.
Sjokoladeesken er 14.5 cm bred.


Jeg valgte å lage et "lokk" som skal dekke hele toppen av esken,
14.5 cm x 13.7 cm.
Jeg preget kartongen ved 2" (til én del av lokket) og så ved 3 cm, igjen ved 13.5 cm og til slutt 16.5 cm.


Så brettet jeg linjene som var preget og satt på Shark Tape for å lime fast lokket.


"Innpakningen" blir altså ikke langs endene - der kan esken taes ut eller inn.


Undersiden av esken/innpakningen er Bazzill-kartongen.


Kan se tvers gjennom. God plass til sjokoladeesken.


Lokket er fastlimt og nå kan det pyntes.
Du kan også sette paneler i sidene. Mine måler 2.5 cm x 14.5 cm.


Lokket har jeg pyntet med klippeark, kakeserviett, cut-outs, stempler, perler,
stickers, en rose og en sommerfugl samt sløyfebånd og stempler.


Helt ok at det ikke en en eske, men at sjokoladen kan taes ut på sidene.


Undersiden er prydet med et sjokolade-stempel....


Og min signatur, da.

No comments:

Post a Comment